مدیر کل زندان های استان کرمانشاه گفت: برای پیشگیری از کرونا تمام ورودی های زندان ها  با انجام تست تب سنجی و تست اکسیژن کنترل می شود.

بیگلری مدیر کل زندان های استان کرمانشاه درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   با بیان اینکه یک مرکز بانوان و نوجوان زیر۱۸ سال وجود دارد که کمتر از صد نفر در آن جا نگهداری می شوند گفت:در هر مرکز از زندان های استان روانشناس و مربیان فرهنگی و حرفه آموزی برای نوجوانان و بانوان حضور دارند.

او با اشاره به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از ابتلا به کرونا بیان کرد: برای پیشگیری از کرونا تمام ورودی های زندان ها  افراد هم تست تب سنجی و هم تست اکسیژن می شوند.

بیگلری بیان کرد:  در داخل زندان  هیچ کدام از افراد به ویروس کرونا  مبتلا نشد و تعدادی مبتلا  در ورودی داشتیم که نگذاشتیم داخل بند شود و بعد از قرنطینه و ایزوله با به دست آوردن سلامتی وارد بند می شدند.

 مدیر کل زندان های استان کرمانشاه گفت: برای حفظ سلامت خاواده ها  و زندانیان ملاقات حضوری در زندان ها انجام نمی شود و مددجویان روزانه بیست دقیقه می توانند با خانواده خود تلفنی صحبت کنند.

او افزود: بیش از ۲۰ کارگاه مهارت آموزی از جمله مهارت‌های کشاورزی فنی و حرفه‌ای  آموزش‌های اشتغالزایی را یاد می‌گیرند و در کارگاه اشتغالزایی نیز برخی افراد مشغول به فعالیت می‌شوند و حقوق دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.